Dunk tank hè un tipu di disinfettazione liquida. Attualmente, hè largamente utilizatu in i laboratorii di altu livellu. A so funzione hè basicamente uguale à u pass box, ma a so struttura hè diversa da u pass box. Quandu hè in usu, apre u fogliu di a porta da un latu, tira nantu à a piastra di griglia, mette in l'uggetti è mette a piastra di griglia. L'uggetti sò immersi in u liquidu, poi copre a porta. Dopu chì l'uggetti sò puliti è decontaminati, pigliate da l'altra parte. U tank dunk hè ancu avè una funzione di doppia porta interlocking.
U cisterna di dunk permette u passaghju di materiali chì sò sensibili à u calore o ponu esse decontaminati cù un disinfettante liquidu attraversu a barriera di biocontinimentu. Custruitu da l'acciaio inossidabile 304, u tank dunk pò esse usatu cù parechji disinfettanti cum'è (fenolici, glutaraldehydes, composti d'ammoniu quaternariu, perossu di l'idrogenu, alcoli, iodi proteinati è ipoclorito di sodiu).
E dimensioni di u tank ponu ancu esse persunalizate per adattà à i bisogni precisi di l'utilizatori.
Nota: i protokolli di biosicurezza determinaranu quale disinfettante hè utilizatu, quandu hè rifornitu, è quali concentrazioni sò necessarie.